Visiem uzņēmumiem, kuru darbība paredz regulāru kravu pārvadāšanu, ir svarīgi parūpēties par šo kravu apdrošināšanu. Tā nepieciešama, lai pasargātu biznesu no zaudējumiem, ko var radīt dažādi neparedzēti apstākļi un negadījumi kravas pārvadāšanas laikā.
Jaunumi

Domājot par autopārvadātāju nozares atsauksmēm par nesen ieviesto Mobilitātes pakotni, kas nosaka stingras prasības autovadītāju darba un atpūtas laika attiecībām, un bargus sodus par šo prasību neievērošanu, kravu pārvadātāji visā pasaulē arvien vairāk sāk vērst savus skatus autonomu transporta līdzekļu virzienā.

Iepriekšējā rakstā, apskatījām noziedzību loģistikas nozarē. Visbiežāk sastopamas fiziskas jeb tiešas auto kravu zādzības, taču arvien vairāk problēmu rada kibernoziedznieki, kas ar aizsargājumu datu zagšanas, viltotas identitātes izveidošanas palīdzību un līdzīgiem paņēmieniem cenšas iegūt kravas savā īpašumā.

Pirms dažiem gadiem uz Eiropas ceļiem arvien biežāk sāka atgadīties uzbrukumi kravas automašīnām. Lielā mērā to sekmēja noziedznieku ieplūšana kopā ar migrantiem, kā rezultātā būtiski pieauga zādzību un laupīšanu skaits. Turklāt bieži vien aizsardzība nepieciešama ne tikai kravām, bet arī pašiem autovadītājiem.

Laikam ejot un sabiedrībai attīstoties, arvien aktuālākas paliek vides problēmas. Konkrētāk, to risināšana. Globālā sasilšana vairs netiek apspriesta, kā varbūtība, bet gan kā aktualitāte, kas jāapzinās katram. Gan atsevišķas valstis, gan apvienību vadības izdod arvien jaunus likumus un regulas, kas ierobežotu vides piesārņojumu.

Bioķīmijas nozare ir teikusi savu vārdu - vairāki farmācijas uzņēmumi, tādi kā Pfizer, Moderna un AstraZeneca, ir vai nu pabeiguši savu vakcīnu izstrādi un oficiālas apstiprināšanas procedūru, vai arī teju, teju to izdarīs. Tomēr, lai gūtu uzvaru cīņā ar COVID-19 pandēmiju, tieši šobrīd vitāli svarīgs ir loģistikas nozares ieguldījums.

Imports var šķist kā baiss izaicinājums tiem, kas to nav darījuši ne reizi. Par spīti tam, tas ir lielisks veids kā attīstīt veiksmīgu un augošu biznesu. Lai palīdzētu sagatavoties pirmajam izšķirošajam solim un sākt importēt, esam ieskicējuši importa stratēģijas pamatus.
Kā jau jebkurš biznesa attīstības virziens, arī imports prasīs laiku un līdzekļus tirgus izpētei un piegādātāju atlasei.