Nevienam nav noslēpums, ka e-komercijas jeb tirdzniecības internetā viens no balsta stūrakmeņiem ir kārtīgi izstrādāta un noslīpēta loģistikas ķēde. Mūsdienu klients preces vēlās saņemt ātri un ērti. Tāpat aiz vien vairāk klientu vēlās reāllaikā sekot līdzi piegādes ķēdei.
Jaunumi
Jūras kravu pārvadājumi ir vitāli svarīgi brīdī, kad nepieciešams transportēt attālas vai smagas kravas. Tāpat tas ir lētākais transportēšanas veids, salīdzinot alternatīvus transportēšanas variantus ar lielu attālumu. Ostas ir svarīgas starptautiskajiem kravu pārvadājumiem - tās nodrošina saikni starp dažādām valstīm un reģioniem. Izsenis tās atvieglo preču piegādi no punkta A uz punktu B globālā mērogā. Tāpat ostām ir neapsverama ekonomiskā nozīme. Jo lielāka ir ikgadējā kravu un pasažieru plūsma, jo nepieciešama attīstītāka infrastruktūra un ar to saistītie pakalpojumi.
Kā zināms, jūras kravu pārvadājumi nav iedomājami bez pārvadāšanas konteineriem. Mums visiem ir skaidrs – tās ir metāla kastes, kuras lielākoties ir standarta izmēros – 20HC vai 40HC. Šoreiz nerunāsim par konteineru pārvadājumiem, bet palūkosimies no kādiem materiāliem var būt izgatavotas konteineru grīdas. Konteineru kalpošanas laiks ir salīdzinoši ilgs, tāpēc tikai normāli, ka tā grīdai būtu jāspēj kalpot pietiekami ilgi. Vienlaicīgi tai jābūt arī viegli kopjamai, jo konteineru izmantošanu var salīdzināt ar automašīnas īri – tie tiek izmantoti atkārtoti.
Latvijas kopējais ceļu garums ir 70 846 kilometri, tai skaitā valsts nozīmes autoceļi, kuri veido 20 041 kilometru garu posmu. Šoreiz nerunāsim par ceļu seguma kvalitāti – par ceļu kvalitāti savā reģionā katram pašam ir iespēja izdarīt secinājumus. No pirmā acu uzmetiena varētu šķist, ka viss ir brīnišķīgi.