URSUS KLIENTU KLUBS 2021

Par noteikumiem īsumā:

Par 3 kravu pasūtījumiem, kas veikti 3 mēnešu laikā, ar savlaicīgu rēķinu apmaksu, tiek piešķirta dāvanu karte 10 EUR vērtībā, klienta izvēlētā interneta vietnē. Kluba biedri var izvēlēties dāvanu karti izņemt uzreiz vai turpināt uzkrāt vērtīgākai kartei. Nopelnītās dāvanu kartes ir iespējams apvienot vienā vai vairākās lielākās dāvanu kartēs un uzkrāto summu izmantot pēc savas izvēles, piemēram, gada laikā sakrāt dāvanu karti ceļojumam, vai pēc pāris mēnešiem vienkārši izņemt sev tīkamu dāvanu karti, piemēram, 50 EUR vērtībā. Tāpat pastāv iespēja arī ziedot uzkrātos līdzekļus kādai no piedāvātajām labdarības organizācijām.
URSUS KLIENTU KLUBS 2021

1. DALĪBA KLIENTU KLUBĀ

Pievienošanās klubam notiek automātiski, veicot kravu pasūtījumu ar Ursus Forwarding- klientiem, kas nesniedz kravu pārvadājumu pakalpojumus.

Ursus Klientu klubā var tikt reģistrēti vairāki viena uzņēmuma pārstāvji – konkrētās kontaktpersonas.

Dāvanu karšu statusam var sekot līdzi ar automātiskajiem e-pasta paziņojumiem vai reģistrējoties savā Ursus Forwarding profilā, pieejas dati tiek nosūtīti ar pirmo pasūtījuma paziņojumu. 

No dalības Ursus Klientu klubā ir iespējams atteikties, spiežot pogu „Nepiedalīties klubā” e-pasta ziņā. Ja dalību tomēr vēlaties atjaunot, aicinām rakstiski pieteikties uz e-pasta adresi edijs@ursus.lv norādot savu vārdu, uzvārdu un uzņēmumu, kuru pārstāvat.

2. KLIENTU KLUBA IEGUVUMI

Piedaloties Klientu klubā par trīs pasūtījumiem, kas veikti trīs mēnešu laikā un ir apmaksāti pilnā apmērā bez kavējumiem, ir iespējams iegūt dāvanu karti 10 EUR vērtībā no dažādiem sadarbības partneriem (sarakstu ar partneriem varat aplūkot šeit).

Dāvanu kartes iespējams izņemt uzreiz pēc 3 pasūtījumu rēķinu apmaksas vai turpināt uzkrāt un mainīt pret augstāka nomināla dāvanu kartēm.

Vēršam uzmanību, ka atsevišķiem partneriem minimālā dāvanu kartes summa ir lielāka par 10 EUR.

3. PUNKTU IEGŪŠANA

Klientu klubā tiek uzskaitīti punkti jeb pasūtījumi trīs mēnešu laika periodā, kuru rēķini ir apmaksāti pilnībā – ar ne vairāk kā 7 kalendāro dienu apmaksas kavējumu (ieskaitot brīvdienas un svētku dienas).

Katra dāvanu karte sastāv no trīs atsevišķiem pasūtījumiem. Gadījumā, ja kādam no dāvanu kartē reģistrētajiem pasūtījumiem apmaksa tiek kavēta ilgāk par 7 dienām - dāvanu karte tiek anulēta. Anulētajā dāvanu kartē iekļautie pasūtījumi netiek pārnesti uz citu dāvanu karti. Pasūtījumu uzskaite tiek sākta no sākuma

Trīs mēnešu uzskaite stājas spēkā ar pirmā pasūtījuma datumu. Ja pasūtījums ir iekritis trīs mēnešu periodā, bet rēķinu apmaksas termiņš pārsniedz trīs mēnešu periodu un tiek apmaksāts noteikumu kārtībā, pasūtījums tiek ieskaitīts.

Trīs mēnešu uzskaite beidzas līdz ar trešā pasūtījuma apmaksu.

Kolīdz iestājas 4. mēnesis bez sakrātiem 3 pasūtījumiem (piemēram, ir viens vai divi pasūtījumi trīs mēnešu laikā), uzkrātie pasūtījumi netiek ieskaitīti Klientu klubā. Uzskaite sākas no jauna līdz ar pirmo nākamo pasūtījumu.

Klientu klubā uzskaita pasūtījumus no uzņēmuma konkrētās kontaktpersonas. Ja no viena uzņēmuma pasūta vairākas kontaktpersonas, katrs punktus krāj atsevišķi. Ja kontaktpersona maina darbu un uzņēmumu, uzkrātie (neizmantotie) punkti/ pasūtījumi tiek anulēti.

4. DĀVANU KARŠU IZŅEMŠANA

Dāvanu kartes jāizņem viena gada laikā no pirmā lojalitātes programmas uzskaitītā pasūtījuma.

Dāvanu karte var tikt sakrāta ātrāk nekā noteikto 3 mēnešu laikā. Šajā gadījumā kluba dalībnieks var izvēlēties izņemt dāvanu karti vai turpināt krāt un izņemt dāvanu karti par lielāku summu.

Dāvanu kartes tiek izsūtītas 1 reizi nedēļā uz dalībnieka norādīto e-pasta adresi. Visas sakrātās dāvanu kartes tiek apkopotas piektdienās. Ja dāvanu karte tiek pieteikta izņemšanai līdz ceturdienas vakaram (P; O; T; C), tad dalībnieks saņem dāvanu karti tās pašas nedēļas piektdienā. Ja dāvanu karte tiek pieteikta piektdienā, dalībnieks dāvanu karti saņems nākošās nedēļas piektdienā. Ja piektdiena ir svētku diena, tad dāvanu karšu izsniegšana pārceļas uz nākošo darba dienu. Nestes dāvanu kartes ir fiziskā formātā, to izgatavošana un nosūtīšana var aizņemt 2 nedēļas.

5. APZĪMĒJUMI

Gaida pasūtījumu - pasūtījums vēl nav veikts
Pasūtījums veikts vēl nav izrakstīts rēķins no Ursus Forwarding puses
Rēķins izrakstīts – gaida apmaksu
Rēķins apmaksāts
Punkti anulēti dēļ apmaksas kavējuma vai novēlota pasūtījuma.

6. KOMUNIKĀCIJA

Ursus Klientu Kluba dalībnieki uzreiz pēc pirmā pasūtījuma veikšanas saņem automātiski izsūtītu e-pastu ar informāciju par iestāšanos Ursus Klientu klubā, atgādinājumiem par pasūtījuma termiņiem un apmaksām, informāciju par sakrāto dāvanu karti, atgādinājumu par dāvanu karšu izņemšanu.

Jautājumu un ieteikumu gadījumā, aicinām sazināties izmantojot e-pastu edijs@ursus.lv.

SIA „Ursus Forwarding” patur tiesības izskatīt un mainīt Ursus Klientu kluba noteikumus, dāvanu karšu partnerus un izskatīt dalībnieka uzņemšanu Klientu klubā.

Loģistikas risinājumi ar kvalitātes zīmi

Labākais piedāvājums ir vien dažu klikšķu attālumā. Izmantojiet pogu “uzzināt cenu” un saņemiet mūsu piedāvājumu visīsākajā laikā! Ar prieku uzņemsimies Jūsu kravu transportēšanu un ar to saistītos uzdevumus, kļūstot par Jūsu uzticamo loģistikas partneri!

Darba laiki

  • P9.00 - 17.00
  • O9.00 - 17.00
  • T9.00 - 17.00
  • C9.00 - 17.00
  • P9.00 - 17.00
  • S -
  • Sv-

Kontakti

Raunas iela 44/1 LV-1039 Rīga, Latvija

+371 66100250

E-pasts: uzzinicenu@ursus.lv

Seko mums